Hejsan carlsson!

I dag har jag varit med Oskar och lukas vi var ute lite på bruket sen åkte vi till sporthallen och kolla på "VETERANERNA" kul kul... Idag körde lukas cross i Hallstavik på sipsjöbanan men han bröt efter uppvärmningen pga av rygg ont mindre kul men han överlever. Min cross är just nu på lagning pga växellådan har skurit så jag har inte åkt på en Hel Vecka så jag är jätte taggad på att åka nu i veckan. I dag bestämde jag och lukas att vi ska åka Östra Open, Ränneslätt och nån till tävling som jag inte kommer i håg vad den heter. Men jag ska snart gå och sova skulle bara kolla om vi hade får nåra läsare på 6 timmarna som gått xD hihi. Ajah ska lägga upp en lite bild nu så Chiao //A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!